Moja lista blogów

  • Czy wiecie jak wygląda flaga Egiptu, Meksyku czy Argentyny? Co te kraje charakteryzuje? Przyznam się, że mam z tym mały problem. Teraz to nadrobimy z "Kol...
    5 godzin temu
  • Jak wytłumaczyć dziecku, że inność, że bycie innym nie jest złe, że często nie ma się wyboru i po prostu jest się innym? Niby nic, niby takie proste, ale ...
    5 godzin temu
  • Jest wiele sposobów na zabawę z ulubionymi bajkowymi bohaterami i niekoniecznie trzeba w tym celu bezczynnie przesiadywać przed telewizorem. Wydawnictwo ...
    5 godzin temu
  • Kolejnym Zwierzakiem Cudakiem w maju jest *MRÓWKA*. Temat bliski Karolowi od zawsze. O mrówkach było już conieco na blogu. Dziś powstałą kolejna praca. D...
    7 godzin temu
  • Witajcie. Dziękujemy za dalszą zabawę z nami :) Mamy nadzieję, że w ostatnim etapie Was przybędzie :) Przypominamy, że po zakończeniu trzeciego etapu wyzwani...
    18 godzin temu
  • Leworęczność... Jeszcze w moich szkolnych latach postrzegana była za coś „innego”, „gorszego”, „wstydliwego”. Pamiętam, że panowała opinia, że tzw. „mańkut...
    21 godzin temu
  • *Damskie lub męskie buty Umbro w Biedronce* są sprzedawane od 22.05.2017 roku za niecałe 70 złotych. Byty Posiadają przewiewną i elastyczną cholewkę wykona...
    1 dzień temu
  • Chcę w prosty sposób pokazać Tobie, że karmienie piersią jest możliwe jeśli tylko uwierzysz w swoją moc. To nie będą tajniki magii, lecz przykłady z życia....
    1 dzień temu
  • TAMMARA WEBBER wydawnictwo: Jaguar ilość stron: 380 format: 13,5x20 cm rok wydania: 2017 dostępna: TUTAJ Dawno nas tutaj nie było. Wiem, że to do nas niepo...
    2 dni temu
  • Wyjmując dużą kopertę ze skrzynki, cicho westchnęłam. Ewa patrzyła na mnie pytająco. - To nowy "Świerszczyk". Kolejny. Tak chciałam systematycznie o nim pi...
    2 dni temu
  • Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to zdążyliście już pewnie zauważyć, że moim ostatnim przysmakiem są daktyle nadziewane masłem orzechowym. Obojętnie ...
    2 dni temu
  • *D*ość nie dawno miałam okazje uczestniczyć w ekologicznym wydarzeniu jakim były "blogeriada fes" czyli byłam na takim targu ekożywności. Temat bardzo ...
    3 dni temu
  • [image: książki dla przedszkolaków] Ostatnio na blogu było cicho. Nie tylko zresztą tutaj, bo na fanpagu i instagramie również. Maj nie zaczął się dla mni...
    1 tydzień temu
  • Nie mogliśmy się doczekać cieplejszych dni, kiedy to zakładamy plecaki i ruszamy na podbój świata. Robina odwiedzamy każdego roku. Uwielbiam obserwować zm...
    1 tydzień temu
  • Wróciłam do biegania!!!! Tak bardzo się cieszę. Biegam co drugi dzień rano, po karmieniu Kuby. Przeważnie 5:20 się przystawia, a potem matka szybko w ciusz...
    1 tydzień temu
  • Dziś postanowiłam Was trochę rozpieścić, nie będę ukrywała, że siebie również :) Uwielbiam pisać i cieszę się, że jest wśród mnie tyle cudownych osób, które...
    1 tydzień temu
  • Ostatnimi czasy pojawiła się nowa moda. Tworzą się ptaszarnie, stary zwyczaj znany jeszcze z XIX wieku, tylko dziś przeprowadzany w nieco innej formie i na...
    2 tygodnie temu
  • Po kilku miesiącach przygotowań czyli bieganiu w zimnie, deszczu, mrozie, śniegu i o 5 rano nadszedł ten dzień. Dzień, w którym stanęłam na starcie 16-te...
    2 tygodnie temu
  • Tornado to zjawisko atmosferyczne na które można się przygotować w dwojaki sposób. Można je przewidzień z pewnym wyprzedzeniem i postępować według wcześnie...
    3 tygodnie temu
  • To były intensywne cztery lata, które wielokrotnie przynosiły nam mnóstwo zwrotów akcji. Nie jestem w stanie zliczyć wzlotów i upadków, chwil szczęśliwych i...
    4 tygodnie temu
  • Stron: 9 w tym 4 obrazki do malowania Oprawa: Twarda, tekturowa Producent: Melissa & Doug Przedział wiekowy: 3 + (choć zdecydowanie nada się dla młodszych)...
    5 tygodni temu
  • *Giniesz w tłumie. Rozpływasz się pośród innych przechodniów. Setki min i tysiące kroków. Kilka osób idzie w twoim kierunku, kilka na przeciw a jeszcze inn...
    1 miesiąc temu
  • Siemandero, czy ospa i inne infekcje mogą zmienić życie matki? Mogą. Chyba powinnam zostać pielęgniarką. Zapraszam po więcej. Jejuńciu ta ospa, zapalen...
    2 miesiące temu
  • Witam, może wydać się to śmiesznym tematem, ale dla mnie to odkrycie roku! Dzisiejszy post bedzie o gadzecie kuchennym, który skradł moje serce a oszczedza...
    3 miesiące temu
  • *tam-tara-dam* Nasz piątek trzynastego był mocno wyjątkowy. Całkiem niespodziewanie, dwa tygodnie przed terminem, o 15:50 przyszła na świat nasza córka, si...
    4 miesiące temu
  • 34. tydzień ciąży. Na horyzoncie poród. Wszystko dzieje się zbyt szybko. Rozwarcie i silne bolesne skurcze. Lekarka mówi, że w takim stanie pociągnę tydzie...
    5 miesięcy temu
  • Oto proszę, naprawdę krótki posta po tak długim czasie. Więcej czasu aktualnie spędzam na moim drugim blogu zyciemamuski.pl jednak kilka kosmetyków czekał...
    5 miesięcy temu
  • Kto z nas nie wiesza wieńca świątecznego na drzwiach, nad kominkiem albo nie kładzie na stół? Wieszamy je na początku grudnia, aby obwieścić wszystkim, że o...
    6 miesięcy temu
  • Wieczory coraz dłuższe i coraz chłodniejsze, więc dla rodziców przychodzi wyzwanie. Trzeba zająć malucha tak, żeby się nie nudził. Po letnim lenistwie, kie...
    6 miesięcy temu
  • Zapraszam na nasze drugie i już ostatnie spotkanie z książeczkami do nauki języka, od wydawnictwa Usborne. Na początek nasz absolutny hit. Książka, która ...
    6 miesięcy temu
  • W szale remontu, w środku jesieni, niedzielną porą o oddechu marząc, oddech ostatni zostawiając po drodze - ładujemy baterie. Tak brakuje mi słońca. Mni...
    7 miesięcy temu
  • Jestem w raju. Urządzam ciągle wirtualny pokój Gabi. Przestawiam meble, maluje ściany i wariuje z dodatkami. Ten pokój w pewnym momencie stał się moim... m...
    8 miesięcy temu
  • 35t3d ciąży. Pracowałam do końca czerwca, potem tydzień pośmigałam pełna planów i z listą rzeczy do zrobienia. Taa... Chcesz rozśmieszyć Boga? Powiedz mu o...
    9 miesięcy temu
  • dibibjss fdsf sd f fsd f sdf
    9 miesięcy temu
  • Bo jak się ma takich Dziadków, co to swój urlop poświęcają, by wnuki zabawić, frajdę im sprawić, na wakacje zabrać, to aż serce rośnie na myśl samą. To już...
    9 miesięcy temu
  • Bieszczady to chyba najbardziej dziki, ale najpiękniejszy zakątek Polski. Tutaj obcowanie z przyrodą poprawia samopoczucie, cudownie jest zaznać prawdziwej...
    9 miesięcy temu
  • Chociaż nie jestem już mamą karmiącą (o zakończeniu karmienia pisałam TU), to temat wciąż jest mi bliski. Wspominam karmienie z ogromnym sentymentem, jeste...
    9 miesięcy temu
  • *My mamo na to swój sposób ! Zakładamy kalosze, przeciwdeszczowy płaszczyk i biegniemy poskakać po kałużach, a kiedy przestaje padać rzucamy dyskiem. Mówię...
    11 miesięcy temu
  • *Czy Twoje dziecko chrapie, albo wydaje dziwne dźwięki przypominające chrapanie?* Zazwyczaj, rodzice, a piszę z mojej perspektywy, od razu przejęliby s...
    11 miesięcy temu
  • Na wcześniejsze zdjęcia od 2011 roku zapraszam tutaj A w tym roku było tak:
    11 miesięcy temu
  • Collective screening of the 2016 Academy Award nominated short films from the Live Action category. *IMDB Rating:* 7.1 *Release Date:* 29 Jan 2016 *Gen...
    11 miesięcy temu
  • *Hej ho hej ho do przedszkola by się szło!- *podśpiewywał pod nosem Tuli-Pyszczek drepcząc grzecznie obok Dziecka. Słów kilka o Tuli-Worku, gdyż ciut się ...
    1 rok temu
  • 1. Znajdź swoje ulubione zdjęcie z dzieciństwa. 2. Zrób współczesną wersję tego zdjęcia - im będzie bliższa oryginału, tym lepiej! 3. Wgraj ...
    1 rok temu
  • Dawno temu, ten blog miał być mały, maksymalnie mój i maksymalnie prawdziwy... Szkoda, że się nie da na zawołanie wyłączyć uczuć. Że nie można pstryknąć pa...
    1 rok temu
  • Polityka prorodzinna to myślenie państwa o demografii narodu. To szereg udogodnień dla rodzin, mających na celu zwiększenie ich dzietności oraz wspomożenie...
    1 rok temu
  • Rok temu trzymałam Cię w swoich ramionach po raz pierwszy. Leżałam wtedy sama na sali i tak bardzo chciałam Cię pocałować ale bałam się,że zrobię Ci krzyw...
    1 rok temu
  • W sumie to blog prawie nie żyje, ale trudno mi przemilczeć temat sześciolatków w szkole, bo od miesiąca mam dylemat. Dylemat, którego wcześniej nie miałam....
    1 rok temu
  • Follow my blog with Bloglovin Prawie cztery lata temu powstała MAMA W UK. Mój blog, n...
    1 rok temu
  • Kochani, Zapraszam na Mikołajkowe rozdanie ŻYRAFY "S" 1. Polub stronę OKOKOALI 2. Udostępnij zdjęcie publicznie 3. Skomentuj W ŚWIĘTA LUBIĘ ..... *Emotikon s...
    1 rok temu
  • Ze szczegółami zapoznaj się bezpośrednio na blogu organizującym konkurs : Tutaj znajdziesz reguły udziału w zabawie
    1 rok temu
  • (24 Pack) 60A19/FR 60-Watt Standard Household A19 Medium Base Incandescent Li... as the Best Product in its Line Have any of you heard of *(24 Pack) 60A19/...
    1 rok temu
  • Watch Full The Longest Week in Top Video Format. Now you can see The Longest Week in best quality with duration 86 Min and was released on 2014-09-05 with...
    1 rok temu
  • Wracam do domu wieczorem i już nic nie chcę. Nie chce mi się nic, a tu jeszcze pranie wyprać od nowa, bo nie zdążyłam powiesić i wyschło w koszu, jeszcze o...
    1 rok temu
  • Książka wstrząsająca i zaskakująco uniwersalna. Porusza problem przemocy w domu, ale... kto nigdy nie stracił cierpliwości do dzieci? Myślę, że każdy ro...
    1 rok temu
  • Keep in mind, you are competing with possibly but time is instant month, our lives and do business.That means, knowing about the 5 pillars of a increas...
    1 rok temu
  • Play Full Dragon Blade in HD Video. Now you can watch full Dragon Blade in HD format with duration 120 Min and has been launched in 2015-02-19 with MPAA ra...
    1 rok temu
  • 8.09 Lilka robi pierwsze kroczki przy pomocy pchacza:):) Radość ogromna, w końcu się doczekałam. Małymi kroczkami idziemy do przodu:)
    1 rok temu
  • Dopominacie się o posty... Dziękuję!!! Miło wiedzieć, że ktoś lubi tu zaglądać! W ferworze przeprowadzki, miałam ograniczony dostęp do moich rękodzielniczy...
    1 rok temu
  • Download True Story Streaming In HD. Watch Movie True Story Streaming In HD with duration 100 Min and broadcast on 2015-04-17 with MPAA rating is 33. *Movi...
    1 rok temu
  • * Łazienek Królewskich chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Każdy, kto był w stolicy na pewno do nich zajrzał. Oczywiście w jeden dzień nie można ich cał...
    1 rok temu
  • Kolejnym produktem Puppi, który testowałyśmy jest *otulacz wełniany one size.* Producent pisze o swoim produkcie: Otulacze PUPPI wykonane są z dwóch warstw...
    1 rok temu
  • 2 lata temu
  • Ten tydzień spędzam w domu. Mania złapała anginę a Ala takiego guza, że wstydzę się ją wypuścić z domu. Babcia pilnowała jak oka w głowie i zgodnie stwierd...
    2 lata temu
  • Na wstępie zaznaczę, że jestem debilem i źle złożyłam moje danie. Powinno się nałożyć nadzienie na połowę jednej tortilli a następnie złożyć na pół - ...
    2 lata temu
  • Aparat fotograficzny przygotowany, piękny śliniaczek na szyi Twojego dziecka, pierwsza marchewka w miseczce, łyżeczka sylikonowa. Wszystko pięknie, ale buz...
    2 lata temu
  • Witajcie :) Dziś zaprezentuje Wam kolejny a zarazem ostatni kosmetyk marki Bingo Spa jaki wybrałam do testowania :) Mianowicie będzie to cudo czyli *Silni...
    2 lata temu
  • Kochani, tak mało ostatnio nas na blogu, mało czasu na wszystko, ciężko go wartościować, zawsze coś kosztem czegoś albo kilka rzeczy na raz zaczynam i nic ...
    2 lata temu
  • To był wspaniały dzień! Odpoczęłam, zrelaksowałam się i poczułam jak w raju. To wszystko dzięki mojemu mężowi... Gdy kilka dni temu zeszłam na śniadanie,...
    2 lata temu
  • *Uwaga: Mały spojler o książce Z. Miłoszewskiego- "Gniew".* [image: Oszltyn, 11 jezior, Gniew Zygmunt Miłoszewski, prokurator Szacki, recenzja książki] ź...
    2 lata temu
  • czas na nowy adres. Standardowo proszę o Wasze maile pod tym postem, adres nowego bloga wyślę pocztą ;) słoneczno-śnieżne pozdrowienia dla Was ! :)))
    2 lata temu
  • ...ale tylko pod tym adresem! Przeprowadzka już za nami i od dziś jesteśmy nowi i piękni, o tu: www.mojedolcevita.pl Wpadnijcie koniecznie, zobaczyć nasz...
    2 lata temu
  • do uzupełnienia a jest o czym pisac :)
    2 lata temu
  • To koniec. Nie będzie już ani Mamy Ka, ani Synusia eM. Po prawie 6 latach pisania w blogosferze jako Mama Ka mam dość. Raz, że strasznie mnie ta "Mama" ogr...
    2 lata temu
  • 3o listopada zawsze był dla mnie ważnym i ciekawym dniem. Zwłaszcza, że gdy chodziłam do szkoły odbywały się fajne zabawy. Wróżenie z wosku przez klucz, us...
    2 lata temu
  • Siedzę na kanapie,stukam w klawiaturę, po łydce jeździ mi wywrotka, a w udo się straż pożarna. Jest super. Jesteśmy razem, wieczór mija nam na zabawie pocią...
    2 lata temu
  • 2 lata temu
  • Leosiu mój mały łobuziaku Twoja radość mnie uskrzydla .. Twoja pogoda ducha sprawia że pomimo licznych psot nie można się na Ciebie złościć ani gniewać.. s...
    2 lata temu
  • Dawno nas tu nie było. A pozmieniało się trochę. Otóż, nasz mały-duży człowiek został przedszkolakiem. Jeszcze oswajamy się z nową sytuacją. Mam dużo przem...
    2 lata temu
  • Od dziś zapraszam was do nowego miejsca. Tutaj przestaję pisać, jeszcze jakiś czas będzie otwarte, pewnie przeniosę posty w nowe miejsce później i zamknę t...
    2 lata temu
  • Kochani jesteśmy z wami już prawie półtora roku i właśnie dla was chcemy się zmieniać. Zmiany które właśnie zobaczycie są największymi z dotychczasowych c...
    3 lata temu
  • Niespełna rok temu pisałam Wam o książce o *wdzięcznym* tytule: "Kupa, kupa, kupa"... o tu KLIK Książka wedle mnie okazała się niewypałem na tyle, że n...
    3 lata temu
  • Zaniedbałam bardzo bloga. Ostatni post był w Maju - o matko ! Kupa czasu ! U Nas duże zmiany . Oluś zaraz skończy 2 latka. I chcę Wam przedstawić Naszego No...
    3 lata temu
  • I znów długa przerwa nastąpiła w pisaniu. Ale wytłumaczyć się szybko muszę, iż luty nie był dla nas łaskawym miesiącem. Wiele spraw musieliśmy przeorganizo...
    3 lata temu
  • Został tydzień Tydzień do nowego, na pewno lepszego ..... Leczenie mojej córci .... Nasze pragnienia są przeczuciami zdolności, które w nas drzemią, zapo...
    3 lata temu
  • Pisałam już o bujaczkach Fisher Price i bardzo je zachwalałam. Zdania nie zmieniam - naprawdę rewelacyjny produkt, ale... niedawno bujaczek nam się zeps...
    3 lata temu
  • *Dzisiaj: CIEPŁY...* Ciepły...ale nie gorący jest mój kaloryfer w kuchni który wspaniale ogrzewa moje zmarznięte nogi po pracy.
    3 lata temu
  • Dwie kobiety. Uśmiech i pełna akceptacja. Opowieść o tym, że gwałt i poniewieranie kobiet jest wyłącznie NASZĄ winą. Naszą, czyli kobiet. Prowokujemy ubior...
    3 lata temu
  • Dosyć laby :) Kurcze, jak zaczęły się wakacje, czas zaczął płynąć swoim tempem. Dużo się wydarzyło i złego i dobrego. Czas wrócić do żywych. Tyle do opowia...
    3 lata temu
  • Z racji, ze do obowiazkow matki, zony, kochanki, kury domowej i sprzataczki doszedl nowy niemaly obowiazek a mianowicie praca. Uwierzcie mi, ze blog to ost...
    3 lata temu
  • Dawno nie pisałam. Od ostatniego wpisu na blogu w życiu mojego synka wiele się wydarzyło. Jaś dorasta (śmiesznie to brzmi, hehehe). *Lista osiągnięć J...
    3 lata temu
  • Przyznaję się bez bicia - do tej pory serdecznie nienawidziłam niemalże wszystkich bobasowych płyt z muzyką. Denerwowały mnie dźwięki, denerwowały mnie sł...
    4 lata temu
  • Odrobinę kulinarnie... U Was pewnie jest podobnie... Facet jak to facet jest kotletożerny. Ale ileż można? Postanowiłam dziś wbrew jego woli ugotować coś inn...
    4 lata temu
  • Dziękuję wszystkim znajomym i obserwatorom za obecność, liczne odwiedziny i komentarze, które zawsze motywowały do pisania. Blog pozostanie w sieci jednak ...
    4 lata temu
  • Najsłodszy widok na świecie - śpiące dziecko :) Na ten widok od razu odchodzą wszelkie złości, nerwy i niepokoje.. Wiadomo, że dzieci ( szczególnie maleńk...
    4 lata temu
  • Hej moi kochani! Postanowiłam zrobić dziś końcowo roczne podsumowanie zawartości mojej kosmetyczki :) Nie jest tego zbyt wiele, ale ostatnio wzięłam się z...
    4 lata temu

.

.